Porsche konfigurator

Porsche in tenis

Menu item

Marija Šarapova: rusinja, ki je oblikovala ženski tenis

Ko je Marija Šarapova 26. februarja 2020 naznanila upokojitev, se je končalo neko obdobje. Rusinja je dolga leta oblikovala ženski tenis kot super zvezdnica in stilska ikona. Po številnih poškodbah in neuspehih se je poslovila. "Svoje življenje sem dala tenisu," je dejala ob svojem slovo, "in tenis mi je dal življenje."

3 MIN BRANJA

Menu item

Angelique Kerber: "Biti ambasadorka znamke Porsche je čast"

Odkar je postala profesionalka, še nikoli ni toliko dni preživela doma v krogu svoje družine. Čas turnirskega premora na turneji WTA Tour zaradi virusa corona je izkoristila za to, da je "preprosto globoko vdihnila, se sprostila in dala telesu počitek, ki ga je potrebovalo", pravi ambasadorka znamke Porsche. To ji je tako zelo koristilo, da se je odločila, da si bo "tudi v prihodnje občasno vzela čas zase in uživala v majhnih stvareh v življenju".

4 MIN BRANJA

Menu item

Donna Vekić na obisku Porsche muzeja

Ste vedeli, da so vse razstavljene klasike v Porsche muzeju še vedno v voznem stanju? Med milijoni obiskovalcev v Zuffenhausnu se pomešajo tudi teniške igralke. Med njimi Hrvatica Donna Vekić.

2 MIN BRANJA

Menu item

Z vrhunsko igro do najlepše zmagovalne trofeje na svetu

Zmagovalka teniškega turnirja Porsche Tennis Grand Prix že od samega začetka prejema "najlepšo zmagovalno trofejo na svetu" - Porsche.

3 MIN BRANJA

Menu item

Emma Raducanu in Mark Webber: hitri krogi s Porschejem 911 Carrera S v Silverstonu

Od travnatih igrišč Wimbledona do dirkališča v Silverstonu: teniška zvezdnica in ambasadorka blagovne znamke Porsche Emma Raducanu je svojo strast do Porscheja in motošporta pred potovanjem na turnirje v ZDA izživela v Porschejevem centru doživetij.

2 MIN BRANJA

Menu item

Tehnologija in tradicija z roko v roki: tako kot v avtomobilu tudi v vrhunskem tenisu

Digitalna analiza tekem ni namenjena le zabavi. Trenerji, kot je Wim Fissette, ki je nekdaj sodeloval tudi s Porsche ambasadorko Angelique Kerber, lahko s pomočjo družbe SAP dostopajo do podatkov, s katerimi lahko vplivajo na tekme in poskrbijo za bolj sistematične treninge. Tako se tradicionalni šport s pomočjo tehnologija razvija na novo raven.

3 MIN BRANJA

Menu item

Ženski tenis v Sloveniji: od Mime do Katarine ter naprej prihodnost

Tenis ima na Slovenskem zanimivo zgodovino. Ste morda vedeli, da sta bila Ivan Tavčar z ženo Franjo tista, ki sta poskrbela, da smo v Sloveniji dobili prvo igrišče?

3 MIN BRANJA

Menu item

Emma Raducanu, presenečenje odprtega prvenstva ZDA in ambasadorka Porscheja v ženskem tenisu

Emma Raducanu se je lani poleti na odprtem prvenstvu ZDA zapisala v zgodovino tenisa, ko je s senzacionalno zmago v New Yorku postala prva kvalifikantka, ki je zmagala na turnirju za grand slam. Zdaj bo 19-letna Britanka eden od obrazov Porscheja v ženskem tenisu, saj bo kot ambasadorka znamke zastopala proizvajalca športnih avtomobilov po vsem svetu.

2 MIN BRANJA

Menu item

Vrhunski tenisačici in avtomobilski superšportnik

Portorož, sicer slovenski turistični biser, je enkrat letno središče svetovnega ženskega tenisa. S slovenskima predstavnicama teniške karavane, Kajo Juvan in Andrejo Klepač, smo se podali na kratko panoramsko vožnjo in spregovorili nekaj besed o tenisu, karieri, pa tudi o avtomobilih.

2 MIN BRANJA

Menu item

Umetniški fotografski projekt, ki prikazuje močne ženske v tenisu

Strast in zmogljivost, dinamičnost in estetika: projekt Court Supremes podjetja Porsche in fotografinje Radke Leitmeritz je poklon ženskemu tenisu in nekaterim igralkam, ki so prevladovale v tem športu.

2 MIN BRANJA

Hero image
Zmagovalni avtomobil za zmagovalko|Tradicija tenis turnirja v Stuttgartu

Z vrhunsko igro do najlepše zmagovalne trofeje na svetu

Zmagovalka teniškega turnirja Porsche Tennis Grand Prix že od samega začetka prejema "najlepšo zmagovalno trofejo na svetu" - Porsche.

Ko je leta 1978 Porschejev teniški turnir Grand Prix praznoval svojo premiero, je scenografija vključevala ključno podrobnost - Porsche kot posebno nagrado za zmagovalko. Lahko bi rekli tudi najlepša trofeja na svetu. Prvi zmagovalni avtomobil - Porsche 924 v beli teniški opravi, 125 KM moči, štirivaljni motor, 9,6 sekunde od 0 do 100 km/h.

undefined
Prvi zmagovalni avtomobil leta 1978: Porsche 924.

Medtem so motorji postali zmogljivejši, notranjost pa manj puristična. Vendar je zmagovalni avtomobil ostal sestavni del turnirja DNS, turnir pa je zaradi tega znan po vsem svetu.

Skupaj je bilo na turnirju 43 zmagovalnih avtomobilov, vsak od njih je bil na vidnem mestu na osrednjem igrišču. To ni le najboljša motivacija za igralce, temveč je, viden za vsakega od 4.500 gledalcev, tudi vrhunec v elegantni areni Porsche Arena. Ali kot pravi dvakratna zmagovalka Porsche Tennis Grand Prix Angelique Kerber: “Avto zmagovalca vidiš ves teden. To vsekakor daje dodatno motivacijo in turbo.

undefined
Leta 2007 si je Justine Henin zagotovila doslej edini model 911 Turbo v zgodovini turnirjev, 911 Turbo Cabriolet.

Prvi 911 turbo v zgodovini turnirja - hitrostno rumeni Cabriolet s 480 KM je leta 2007 osvojila Justine Henin. Različica osme generacije modelov 911 Turbo je za 170 KM boljša od prejšnjega modela 997. Za primerjavo: prvi model 911 Turbo iz leta 1974 je imel 260 KM iz treh litrov prostornine in je dosegel največjo hitrost 250 km/h.

Na teniškem turnirju Porsche Tennis Grand Prix je avtomobil priložen k denarni nagradi za zmagovalca v skupnem znesku približno 138.000 evrov. Zato ni čudno, da vsi zvezdniki govorijo o sanjskem avtomobilu. Na vseh svetovnih turnirjih so nagrade - Porsche je na turneji edinstven in tako je že več kot štiri desetletja. Samo zmagovalec dirke Porsche Race to Shenzhen je od leta 2017 za nagrado prejel tudi športni avtomobil. 

undefined
Martina Navratilova s svojim prvim zmagovalnim avtomobilom leta 1982, 911 SC Cabriolet.

Martina Navratilova, ena najuspešnejših igralk v zgodovini tenisa, je sama prejela šest modelov Porsche Tennis Grand Prix. Američanka je oboževalka znamke Porsche: “Obožujem hitrost in zvok.” Njen prvi športni avtomobil iz Zuffenhausna - 911 SC Cabriolet v primerni barvi “grand prix white”. Njen zadnji je bil 911 Carrera Cabriolet iz leta 1992. Njen vrhunec je bila vožnja z legendarnim modelom 959, ki nikoli ni bil na voljo kot avtomobil za zmagovalce - po avtocesti brez prometa je peljala 300 km/h. To, da ni bilo omejitev hitrosti, je bilo za Navratilovo, ki živi v ZDA, preprosto raj.

undefined
Anke Huber in njen 911 Carrera 4 Cabriolet leta 1994.

Martina Navratilova je skoraj končala s sedmimi avtomobili za zmagovalce, vendar je leta 1991 v epskem finalu izgubila proti sedanji operativni direktorici turnirja Anke Huber. Čeprav je takrat 16-letna igralka osvojila porscheja, ga takrat ni smela voziti. Zato je tri leta pozneje, ko je osvojila naslov in Porsche številka dve, preprosto ponovila podvig, saj je v finalu premagala Mary Pierce.

Newsletter image